چگونه محصولات خود را در اينستاگرام بفروشيم
چگونه محصولات خود را در اينستاگرام بفروشيم
با ايجاد فروشگاه آنلاين در اينستاگرام، مردم مي توانند محصولات شما را مستقيماً از عکس ها و ويديوهاي شما خريداري کنند. درباره اينکه چگونه مي توانيد مردم را براي خريد پيشنهادات خود ترغيب کنيد، بيشتر ياد بگيريد. با اين چند نکته، مي توانيد بهتر محصولات خود را در اينستاگرام در معرض ديد ديگران قرار دهيد و آنها را معرفي کنيد.
در يک نظرسنجي که توسط شرکت فيسبوک انجام شد، 81 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که اينستاگرام به آنها کمک مي کند تا در مورد محصولات و خدمات بصورت بهتر و سريعتر اطلاعات لازم را کسب کنند. در اين مقاله سعي داريم چند نکته کليدي براي شما بيان کنيم تا با رعايت آنها بتوانيد به کسب و کار خود رونق دهيد. شما مي توانيد محصول خود را به طور مداوم در پست هاي خود نشان دهيد تا مردم بتوانند در مورد محصولات شما در اينستاگرام اطلاعات کسب کنند. با استفاده از خدمات irpanel ميتوانيد از پيشرفت پيج اينستاگرام خود مطمئن شويد.
- هميشه سعي کنيد محصولات خود را در غالب پست به ديگران نشان دهيد.
پستهايي در مورد محصولات خود با سرعتي منظم، مانند يک روز مشخص از هفته، ايجاد کنيد تا دنبال کنندگان شما عادت کنند که به طور منظم به محصولات شما نگاه کنند.
- فرآيند ايجاد محصولات خود را آشکار کنيد.
فالوورهاي خود را با استفاده از داستان ها به قسمت پشت صحنه کار ببريد تا کارهاي سختي را که براي ساخت محصولات شما انجام مي شود ببينيد.
- تمام تغييرات محصولات خود را نشان دهيد.
تمام گزينه هاي محصول خود را نمايش دهيد تا مشتريان شما بتوانند انتخابي از رنگ ها، اندازه ها و انواع مواد مختلف را داشته باشند.
- نکات برجسته داستان را براي محصولات مختلف ايجاد کنيد.
استوري هاي شما پس از 24 ساعت پاک خواهند شد، اما ميتوانيد استوري ها را در قسمت هايلايت ذخيره کنيد. در هر هايلات نسبت به موضوع آن استوري ها را ذخيره کنيد تا کاربران در زماني که به آنها نياز دارند به راحتي آنها را پيدا کنند.
- از پس زمينه استفاده کنيد.
به اين فکر کنيد که چه رنگ ها و بافت هايي به برجسته و ديده شدن محصولات شما کمک مي کند، مانند ديوارهاي سفيد يا طرح دار. شما فقط مي توانيد از يک تکه پارچه و کاغذ به عنوان پس زمينه خود استفاده کنيد. براي انجام اينکار نياز به هزينه سنگين نداريد و مي توانيد از چيزهاي دم دستي استفاده کنيد.
- عکسها و ويديوهايي را که مشتريانتان با محصولاتتان پست کردهاند به اشتراک بگذاريد.
وقتي مشتريان محصول شما را در عکسها و ويديوها برچسبگذاري ميکنند، از آنها اجازه بگيريد تا آن را در حساب کسبوکارتان به اشتراک بگذارند.
- آموزش هايي در مورد روش هاي مختلفي که مردم مي توانند از محصول شما استفاده کنند ايجاد کنيد.
از داستان ها براي ايجاد يک راهنماي گام به گام يا اشتراک گذاري ويديوهاي طولاني تر در IGTV استفاده کنيد.
- تعامل را با فالوورهاي خود بيشتر کنيد.
از برچسب سؤال در استوري هاي خود استفاده کنيد تا سؤالات مربوط به محصولات خود را باز کنيد. به اين ترتيب، مردم مي توانند اطلاعات بيشتري در مورد محصولات شما بياموزند و از خريد مطمئن شوند.
فروش محصولات در اينستاگرام با رعايت 4 نکته:
در يک نظرسنجي که توسط فيس بوک، شرکت انجام شد، 83 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسي گفتند که اينستاگرام، اولين پلتفرم بصري، به آنها کمک مي کند محصولات و خدمات جديد را کشف کنند. به همين دليل است که حتي بزرگترين شرکت هاي تجاري و صنعتي در اينستاگرام به تبليغ و نمايش محصولات خود تمرکز کرده اند. تگ هاي محصولات اينستاگرام به آنها کمک مي کند تا اين کار را راحت تر انجام دهند و در عين حال فروش خود را افزايش دهند.
در واقع در بسياري از موارد هدف آنها اين است که: با ورود افراد به اينستاگرام آنها را به وبسايت خود هدايت کنند. اين يک راهکار عالي و رايگان براي افزايش بازديدکنندگان سايت و در نتيجه فروش بيشتر مي باشد. در واقع بهتر است براي فروش محصولات خود با استفاده از اينستاگرام، برچسبهاي محصول را به عکسها يا ويديوهاي خود در پست و استوري خود اضافه کنيد. افراد با ضربه زدن روي محصول مي توانند نام محصول و قيمت آن را مشاهده کنند. به مشتريان خود بگوييد که مي توانند مستقيماً از حساب تجاري شما خريد کنند. به عنوان مثال، يک استوري بسازيد و به دنبال کنندگان خود بگوييد که اکنون مي توانند محصولاتي را که مي بينند در اينستاگرام خريد کنند.
- بيش از يک محصول را در يک پست تگ کنيد، با نمايش چندين محصول چشم نواز تأثير بگذاريد و توجه افراد را جلب کنيد. شما مي توانيد با ترفندهاي خاص قبل از ارائه محصولات حس کنجکاوي فالوورهاي خود را بالاتر ببريد مانند؛ نماهايي از محصول خود را بدون نشان دادن کامل آن نشان دهيد. مانند عکسبرداري از زواياي مختلف بدون نمايش کامل آن.
- حتما از برچسب شمارش معکوس در استوري هاي خود استفاده کنيد. تاريخ عرضه محصول خود را با استفاده از برچسب شمارش معکوس اعلام کنيد، که با ضربه زدن در هنگام ويرايش استوري هاي خود مي توانيد آن را پيدا کنيد. از فالوورهاي خود بخواهيد روي Remind me ضربه بزنند تا بدانند بالاخره روز کي فرا مي رسد يا شمارش معکوس را در استوري خود به اشتراک بگذارند. محصولات را در روز عرضه براي فروش در دسترس قرار دهيد. فراموش نکنيد که به مشتريان خود يادآوري کنيد که مي توانند بلافاصله با يک تماس ساده مانند «براي خريد ضربه بزنيد» در عنوان پست خريد کنند.
- براي پاسخگويي به سوالات حتما لايو برگزار کنيد. از ويژگي Live در استوري خود استفاده کنيد تا لحظه اي را که محصول جديد خود را براي آنها در دسترس قرار داده ايد به دنبال کنندگان خود نشان دهيد و به سؤالات مشتري در مورد محصول جديد در کوتاه ترين مدت پاسخ خواهيد دهيد.
- براي معرفي محصول خود يک هشتگ ايجاد کنيد. مي تواند به سادگي #نام محصول شما باشد. فالوورهاي خود را تشويق کنيد هنگام سفارش محصول در روز عرضه از هشتگ استفاده کنند تا بتوانيد بعداً آن را در حساب تجاري خود به اشتراک بگذاريد.
5 ترفند اينستاگرام براي ترغيب کاربران براي خريد محصولات
در يک نظرسنجي که توسط شرکت فيسبوک انجام شد، 80 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسي گفتند که از اينستاگرام براي تصميم گيري در مورد خريد يا عدم خريد استفاده مي کنند. اين پنج نکته را امتحان کنيد تا مردم را به سمت خريد محصولاتتان سوق دهيد.
- چندين پست براي محبوب ترين محصولات خود ايجاد کنيد.
اطلاعات آماري را بررسي کنيد و معيارهايي مانند بازديدهاي محصول را مشاهده کنيد تا بدانيد که افراد دنبال کننده شما با کدام محصولات شما بيشتر درگير بوده اند. براي ايجاد اطمينان در خريد، چه در پست و چه در استوري، پست هاي بيشتري براي آن محصول ايجاد کنيد.
- دعوت به اقدام را در کپشن خود بگنجانيد.
افزودن يک فراخوان براي اقدام که افراد را وادار به انجام کاري ميکند، مانند «براي خريد ضربه بزنيد» در زيرنويسهاي شما، به طور مؤثري به فالوورهاي شما براي خريد يادآوري ميکند.
- يک فروش يا تبليغ منحصر به فرد ايجاد کنيد.
در مدت زمان محدود، با تبليغ و تخفيف يا فروش ويژه در اينستاگرام مي توانيد احساس فوريت را بين افراد ايجاد کنيد و مردم را به خريد ترغيب کنيد.
- به طور منظم محصولات خود را معرفي کنيد.
خريداران ممکن است مدتي طول بکشد تا تصميم به خريد بگيرند، بنابراين به طور مرتب محصولات خود را در پست هاي خود قرار دهيد تا آنها را در ذهن خود نگه داريد.
- تبليغ يک محصول توسط افراد معروف
از چهره هاي عمومي گرفته تا هنرمندان تا کارآفرينان، سازندگان سنگ بناي جوامع اينستاگرام هستند. مشاهده اينکه يک فرد معروف از محصولات خاصي استفاده مي کند مي تواند علاقه دنبال کنندگان آنها را به اين موارد برانگيزد، بنابراين اين راه نيز يکي از بهترين روش هاي فروش بالا محصولات به حساب مي آيد.
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/222b83de-74ae-4fdd-96ee-ca8789ee6766/Hamid-G |